2011年9月28日水曜日

隠岐の島 XILERO lol




http://okinoshima.info/%E9%9A%A0%E5%B2%90%E3%81%AE%E9%A2%A8%E6%99%AF-2/?nggpage=5


今年のバイク旅行は隠岐の島!!
来週から行きます。ていうかいかなけ
れば、
バイク仲間の一人に、角島でのキャン
プも誘われたのですが、こちらの都合によりいけなくなり申し訳なく思います。

今回は防水バイクナビに、若干のパーツ
やバッテリーと電装系に多額の金をつ
ぎ込みましたwwwwwwwww、LOL、まぁ、アルミホイル2本で50万とか言って
る人より安いですね。
巌美金山だっけか、そこから温泉津で一泊後に、出雲に行き、隠岐の島へ!!
はい、宿とか適当ok!!

I go to travel motobike from October 2. Probably, I am not in xilero for one week.

About jon problem.

The problem of I and Jon is solved.
Then, I talk to him about my friend doantion after a Motobike travel.

but i have not liked some xilero staff yet. so, when the staff uses private acc, we have to fight with them again. well, this will not be avoided.

Now, people who can't buy a 400$ set in XILERO are killed by 400$ set player. But when people unite, the DDS 150$ set can topple a 400$ set.

But, a 400$ set is strong. When Champ uses a 400$ set, most job can't overthrow this. well, champ Occ is strong and Snap.

When delay is added to Snap, many of champ player die. And the job balance of xilero also becomes comparatively good.

But PT battle of XILERO is interesting!!

My idea!!

http://rafaetau.blogspot.com/2011_05_01_archive.html

xilero wiki jpを再びxileroに呼びましたが・・・
なんとも進歩がない!!
未だに、チートとは
団結力を固めるという考えさえない。
おそらく、xilero jpに好戦的な人はいない。
400$とか、そんなに高いレートでもない。

でもnew jpは良い人が多かったですね。
数人、私のGに呼びましたけれど、彼等は古いチートJPとは全く違う存在でした。

まぁ、xilero wikiのjpは諦めて、私はかつての私のメンバーを呼び戻し再びGを結成します。
それから、バイク旅行帰宅後にこれらを実行しますので、それまでお待ち下さい。
おそらく、2~7.8ぐらいまでは帰宅しません。それより長くなるかもしれません。

Touhou jazz
http://www.youtube.com/watch?v=kzUjShr7kFU

どうぞ聴いて下さい。

0 件のコメント: