2012年8月15日水曜日

Spyra RO












I play SpyrRO now. This server Adm owner is xilero adm. He was a xilero development section. I know him for many years. And he knows the old xilero jp player GALBOY. but i dont know well about Galboy lol


When people like old xielro pk server, you should come to this server. Then, Since I have some item, I can give them to you. and op doantion item does not exist now.


about 3rb job class. I have not tried them yet about 3rb job class sorry. But it may be balance good probably.... When you anyhow like old xilero, you should come to spyrro. I wait u!! haha coz, the server which you like is a PK server!!

GOGO play this 

http://www.spyrax.net/

im in this server

私は今、元xielro 開発者である人のRO サーバーをプレーします。

人々はかつてのGALBOY?を覚えてるか?
私は彼についてよく知らない。けれど、ここのオーナーは彼に殺されたのを根に持ってるlol。
snow dropというwizも彼にとって驚異的だったらしい。o.o
私は彼等の名前を覚えてるけれど、彼よりもセントラルが強かったのを覚えてる!!。まぁ、この鯖も日本語、英語は話せるけれど、メインはMexico、SPAIN語
で、pk sever op doantion item 無し、3次職は、皿、RK アクビだけ今使える。
今後、色んなoriginal要素が加わると私は予測している。
まあー、とにかく

もし君達がpkを好むなら私はこのサーバーで待ちます。XD



0 件のコメント: